zondag 26 januari 2014

The two faces weekendbag

Het zoeken naar de juiste combinatie van stoffen draag ik hoog in mijn vaandel. 
Zo kan een stofje soms een hele tijd in de kast vertoeven , totdat EUREKA 
de juiste combinatie zich plots aandient . En zo waren er vandaag een hele boel . 
Er werden dus al verschillende dingen geknipt ... 
Starten deed ik met een stofje dat me telkens ik een stoffenwebshop opendeed aansprak, 
maar dat ik nooit kocht. Totdat ik een coupon zag liggen bij een bezoek aan Antwerpen. 

Dit is het resultaat van aan namiddag Janomen. 
Een tas die doet verlangen naar de lente , de zon , de warmte .. 
maar nu verpakt in een tas ... wachten om zich te mogen ontluiken .. 


4 opmerkingen:

vee zei

Dik in orde, deze combinatie !

Liezewiezewoes zei

man ik blijf jaloers naar die tassen kijken eh! Knap!

Onar Originals zei

Je tassen zijn heel mooi. Het is altijd leuk en verrassend om zien wat je er van gemaakt hebt. Ik kijk uit naar de volgende. En mocht ik ooit nog eens op weekend kunnen gaan (ben een weekend -werker) dan weet ik waar ik moet zijn vooraleer ik ga pakken. Verkoop je trouwens aan winkels of heb je verkooppunten? Wens je nog veel creatief plezier, Lieve

Unknown zei

Onar Originals , voorlopig werk ik alleen op bestelling .. info@biefrul.be
Liefs