zondag 26 januari 2014

Snuffelen en Frullen

Het resultaat van een leuk dagje workshopje 
met  inge snuffel , de patroon tekenares van de prachtige uil ... 
en biefrul, het meisje dat super graag uilen maakt . 

Het verhaal begon lang geleden .. 
de eerste vragen van mij richting Inge over het maken van een uil . 
AL snel werd 1 uil , 2 ... en zo ging het gestaag verder . 

De vraag om een workshop samen te geven, werd positief beantwoord ... 
ik was ( ben ) de koning te rijk , mijn geluk kon niet op. 
Samen met mijn grote idool een workshop geven , 
een mens heel niet veel meer nodig om gelukkig te zijn hé ! 

En vandaag was het dan eindelijk zover .. 
genoten , genoten genoten , 
nu nog steeds nagenietend ... 
foto's bekijkend van de contente zalige mensen . 
altijd weer een leuk avontuur zo'n shoppen ! 

Met speciale dank aan Inge .. 
en jip ik kijk super hard uit naar jullie boek .. 
een gesigneerd exemplaar past hier best in huis ! 

 Even een kiekje samen met Inge ! 












6 opmerkingen:

Juffertje in het Groen zei

Dat zag er leuk uit! Op welke fijne locatie ging die workshop door?

Unknown zei

Bij Lizzy L'oiseau in Heppen !

Juffra Toertjes zei

Zag er gezellig uit!

miekemoeche zei

oh,wat tof, samen met Inge!!!
Zag er echt wel knus uit...en hele mooie resultaten, niet?!

mANdarien zei

Oehoe, allemaal prachtexemplaren !

Marina zei

Wat leuk om lezen!
Heerlijke sfeer stralen de foto's uit, allemaal pracht exemplaren zijn het geworden. Super dames!