maandag 20 januari 2014

Pay it forward give away !!!

Op facebook loopt een heuse actie 
een PAy it Forward give- away ... 

Normaal is het de bedoeling om de eerste 5 mensen die reageren in de loop van het jaar  2014 
een cadeautje zelfgemaakt , een baksel , een leuke doos of eender wat op te sturen . 
Nu ik zo het jammer vinden dat alleen de eerste 5 de kans krijgen , 
daarom pak ik het anders aan. 
De bedoeling is dat iedereen kan deelnemen tot dat ik 2000 Biefrul pagina likes heb. 
Dan neemt een onschuldige hand ... 5 gelukkige uit die in de loop van het jaar iets mogen verwachten. 
Dus aan jullie de keuze mee doen of niet !!! 

Maar blogland , zou blogland niet zijn als je geen extra kans zou kunnen verdienen ... 
mee doen hier en op facebook verdubbeld je kansen ... 
laat het even weten he ! 

Heel veel succes en wie tot in je brievenbus  ;-) 
Liefs Bie 
xx 


13 opmerkingen:

Alexandra zei

Dat is een leuke actie, nou op naar de 2000 likes dit jaar...
En ik ga zeker meedoen, leuk, leuk, leuk...

Succes ;)

Jess Cee zei

WAAW! 2000? Geen idee hoeveel je er al hebt, maar zal direct mee-liken! Succes! :-)

Onliemie zei

Ik doe zeker mee... als ik dan iets zou winnen door jouw hand gemaakt? Dat zou helemaal de max zijn!

Ingeling zei

Wil graag meedoen! Steeds prachtige creaties!

Anoniem zei

Ik heb je geliked :)
Op naar de 2000,succes
Jackydedeugd

kietje zei

I'm in! ;)

MaMoekA zei

Superinitiatief!! Ik ben helemaal mee!! Ik ga ook 'Pay it forward'en op mijn blogje!! Veel plezier!
P.s. De film is trouwens ook prachtig :-) !

De kopspeldekes, Greta en Sofie zei

Wauw leuke actie!!
Ik heb alvast geliked :-))

En die 2000 likes zal waarschijnlijk niet zo lang duren!

Unknown zei

Heel leuk idee! Ik doe mee!

Vlinderknoopje zei

Ik doe ook graag mee!

Anoniem zei

Leuk, deze give-away, ik doe graag mee!
Lila

Margot zei

Ik doe mee!

~ Sabrina ~ zei

Mai vind dit een Geweldig idee en doet heel graag mee. Dank voor je inspiratie ook :)

Mijn eigen actie loopt tot 14 februari en ik ben best een beetje trots dat je als eerste mij hebt gesteund :)
Dank je daarvoor xx