donderdag 23 januari 2014

The Two faces weekendbag finds the two faces handbag !!!

And they match perfectly ...

Een namiddagje tekenen , knippen , plakken 
en vooral heel veel losdoen .. omdat mijn naaimachine niet naar behoren werkt. 
werd omgezet in veel handnaaiwerk , want ja een dat niet naaien , pppfff dan komen de eerste 
verslavingsverschijnselen zo boven. 
( klinkt raar die zin hierboven , maar jullie begrijpen me hé) 
Dus ja veel bloed , zweet en ja zeker ook veel tranen later ( te doeme mijn nieuw machine ) 
ontstond er toch mijn nieuwe handtas perfect passend bij mijn weekendtas 
die al niet meer van mijn zijde weg te denken valt .. 
een zalige tas , perfecte maat ... 
kan lekker veel in . 
Gelukkig kan ik nu mijn handtasje mee nemen voor mijn beurs en gsm enzo .. 
het perfecte setje voor mee naar het werk, 
een weekendje weg of een leuke date ! 

Hier word ik wel vrolijk van ! 







7 opmerkingen:

Fenna Achternaam zei

Wat een mooie tassen. Wat bedoel je eigenlijk met "two faces"? Is ie omkeerbaar?
En de nieuwe machine doet niet wat ie moet doen? Een Pfaff toch? Dat is echt niet leuk.

Liezewiezewoes zei

heel mooie tas zeg!

Onliemie zei

Stikstikstik...jaloers! :(
Wanneer komt er nu een workshop in de buurt van Mechelen, Lier, Antwerpen, Leuven...? Of eender waar... ik KOMMMMMMMM! Ik kan al niet meer stilzitten van ongeduld...

Unknown zei

mooie, mooie en die stof heel mooie

Unknown zei

@Onlie Mie , ik geef workshops op verplaatsing he , mail maar naar info@biefrul.be

@Fenna , 2 voorkanten ... maar er zit voor mij nog een andere betekenis achter ;-) , al mijn tassen echt wel een naam met meerdere betekenissen !

Twee emmerkes water zei

heel schoon! en de perfecte combinatie van stofkes!

Unknown zei

Echte prachtexemplaren alweer.