woensdag 29 januari 2014

Groepsfoto


Een kleine samenvatting ! 

10 opmerkingen:

CreAnka zei

zoo leuk!!

Stoffenspulletjes zei

Super mooi!

Eve(n) Genaaid zei

ik ben vooral fan van die met het gekruiste voorzakje! zo mooi!

Onliemie zei

Bij 5 personen kan er een workshop doorgaan... ik zoek nog kandidaten want ik heb ongelooflijk veel zin om zo'n tas te leren maken. Wie wil?

Juffertje in het Groen zei

Ik, ik, ik!

Onliemie zei

We zijn al met 3! Ik, Juffertje in 't groen en Charon Vinck... nog 2!

Unknown zei

sjatties denk er aan dat de workshop de Biesweet is he .. xxx Bedankt voor de de heerlijke complimenten
Liefs
Bie
xx

Onliemie zei

De biesweet is ook goed! We beginnen met het begin! ;)

Unknown zei

deal he .. jullie zijn schatten !

Anoniem zei

Is er van deze tas een patroon te koop

Gr chantal