dinsdag 1 oktober 2013

Mijn droom .. mijn enthousiast verlangen ... mij een stukje meer bloot geven ... wordt nu een feit ... Biefrul komt uit de kast !!!

 wel in die zin , dat ik mijn (stoffen) kast open stel voor het werken op bestelling , het geven wan workshops .. op mijn aanbod, maar ook op vraag van jullie .
Een overzicht van de reeds geplande workshops geef ik later prijs .. maar kan je ook zien op Facebook. 

Heb je nu al zin om aan de slag te gaan , maar heb je nog helemaal geen of weinig ervaring, dat is geen probleem, meld je je maar aan voor een workshop bij Biefrul. De workshops worden ingericht in kleine groepjes , zodat je voldoende begeleiding krijgt  en met een super leuk afgewerkt product naar huis gaat. 

Biefrul komt ook graag naar je toe: bij je thuis of in een zaaltje bij je in de buurt. Al de aangeboden wrkshops zijn mogelijk bij een aanwezigheid van minstens 5 personen. 

Ook op aanvraag vij Biefrul thuis is mogelijk: voor een origineel verjaardagsfeest, een gezellig avondje onder de vriendinnen ... of om welke reden dan ook .. Biefrul denkt graag met je mee . 

Voor vragen , info of eender wat : biefrul@gmail.com, 

Met dank aan mijn papa en mama, Karla Winters , Yves Bex , Suzy Winters , Ben De Troyer , mijn Lieve buurvrouw Annelies en Anita Gielen om mee te denken ... te luisteren en me te steunen in mijn droom ! 
En zeker niet te vergeten Lien Hofkens, mijn onvoorwaardelijke steun , mijn alles! Dank u lieve meid ! 
Maar ook al mijn volgers om mijn werkjes te voorzien van super leuke, lieve en stimulerende reacties. Jullie zorgden er voor dat mijn grens in mijn kunnen meermaals overschreden werd. 
Dank u allemaal ! 












7 opmerkingen:

CarlaK.be zei

Wauw, proficiat !
Ik ben benieuwd!
Veel succes!!!!
PS: in je tekst staat vermoedelijk een 'l' te weinig in je e-mailadres ?

Unknown zei

Dank je wel Carla !

Unknown zei

Wauw, wat ontzettend leuk voor je!!
Spannenden tijden dus, die nu aanbreken. Veel succes.

JoChapeau zei

Héél veel succes !!!

CreativEls zei

Veel succes. Mijn nieuwsgierigheid is aangewakkerd.

De kopspeldekes, Greta en Sofie zei

Veel succes!!

Unknown zei

Heel veel succes en een dikke proficiat.
Ik volg je op de voet :-)
Zo benieuwd naar al die leuke dingen.