vrijdag 18 oktober 2013

Dit is de allereerste keer ...

Workshop nummero uno .. 










7 opmerkingen:

vee zei

Ik zit niet op facebook, kan ik de onfo ook ergens anders vinden ?
Vee

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Unknown zei

Vee , ik ben bezig met een website te maken en dan zal alles via daar verlopen , maar is helaas nog niet klaar.
ZIjn er workshops die je nu al interesseren.
Heb op 22 oktober nog plaats voor een uil te maken . EN op 8 november nog voor een clutch!
Liefs Bie

Unknown zei

Veel succes ermee!

Juffra Toertjes zei

Is dat bij u thuis?
Hebt gij ne stoffenwinkel of gewoon een zeer uitgebreide stoffencollectie!

Unknown zei

Wauw!!!
Super leuk!!!
Waar geef je workshops?
Liefs Danielle

Unknown zei

@Juffra Toertjes, was dit mijn ruimte maar .. Neen deze workshop had ik gegeven in een stoffenwinkel... Leuk he al het materiaal lekker bij de hand.
@ Daniëlle , ik geef de workshops hier in Peer ... Heppen , maar werk ook op verplaatsing. Maar dan graag een minimum deelname van 5 personen.
Je kan ook altijd kijken op mijn facebook pagina Biefrul en binnenkort is mijn website klaar ... je weet me wel te vinden hé !