donderdag 21 maart 2013

Red en recycleer !!!!

Natuur-bewust !!!
Een vriendin van me is vandaag jarig. Tijd om eens uit te pakken met een origineel cadeau! 
Onlangs haalde ze een hond uit het asiel en dat beestje is bij haar met zijn gat in de boter gevallen, zalig lief hondje, niet te snappen dat mensen zoiets liefs en kostbaar niet verzorgen en aan haar lot overlaten. 
Maar soit mijn vriendin redde de hond en ze hebben elkaar echt gevonden. 
Verder hield ik in mijn achterhoofd , recyclage, hergebruiken wat kan, want natuurbewust is mijn vriendin ook wel ... dus ben ik aan de slag gegaan met een veloersbroek ( of toch hetgeen wat er nog van overschoot) en verduisteringsgordijn dat ik ooit kreeg van een andere super lieve madam. 
En zo maakte ik een dogtreatbag ... zodat zowel baas als hond er iets aan hebben. 








conclusie: ik ben niet goed in foto's trekken !!! ;-)

Geen opmerkingen: