maandag 11 maart 2013

Onder de noemer zakjes en Co

Zoveel in mijn hoofd vandaag .. en uilen maken , laptoptas, een give- away voorbereiden, nog wat opruimen hier ... en nog meer van die spinsels ... 
Met als resultaat .... ik maakte alleen een zakje om al mijn klantenkaarten in te steken... 
Het resultaat is uiteindelijk gelukt, mits het toch wel even sukkelen met het kloppen dan drukknopen.

Wat heb ik hier uit geleerd:

Punt 1 : 
Klop eerst even een drukknoop in een proeflapje ...
Check 




Punt 2:
Uitproberen in een gemaakt zakje ???
Check


Om er dan achter te komen dat ik het verkeerde stukje op het onderste deel heb geklopt ,
waardoor het leuke zakje plotseling niet meer kan dienen....

Dus punt 3:
Check en dubbel check en om dan nog eens alles te checken ... 
en ja hoor de klus is geklaard...





Maar voor alle andere spinsels van deze dag geen tijd meer gehad... 
gelukkig dat ik nu weet hoe ik een drukknoop moet inzetten!!!
Naar voorbeeld van ... 

5 opmerkingen:

Cindy zei

Superleuk gedaan!

Unknown zei

Dank je ... je maakt mijn dagje goed .. Voelde me zo inspiratieloos...

Unknown zei

Prachtig!!!

Unknown zei

Dank je Greet !!

EvitaAtHome zei

Erg mooi!