maandag 18 maart 2013

Een roos- setje ....

Weldra komt de lente in het land, maar ook weer de eerste communicant ...
... vandaar dat ik aan de slag ging met kleuren roos ... omdat mijn nichtje daarvoor koos... 
... ik maakte een uil met een pomponnenkoord .. een bijpassende handtas met dito balletzak !!! 
Haar naam moet nog geflocked worden op de verschillende onderdelen , maar dat is voor later .. 
vandaar dit voorsmaakje ...  

Uil naar voorbeeld van ingesnuffel
de handtas naar michellepatters
en het balletzak op basis van zogeknipt

Dank voor de inspiratie ... heb het een beetje naar de vraag van mijn nichtje aangepast!!! 









6 opmerkingen:

mANdarien zei

Knap hoor, en mooie stoffencombinatie ! Dat communicantje zal in de wolken zijn !

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Dat is de bedoeling he .. nu de naam er nog op flocken en klaar is kees!!!

Unknown zei

wat ziet dat er leuk uit zeg! daar wordt je toch helemaal blij van als je zulke cadeautjes mag ontvangen!

ow ps ik kwam op jou blog via blogmadammen.

Veel Liefs Denise

Unknown zei

Dank je wel Denise... welkom op mijn blog !!

Eva zei

Oooh wat mooi!
Ik zou er zelf blij mee zijn ;o)