woensdag 13 februari 2013

Snottertijd....

Daar de verkoudheden en hoestbuien het land nog niet uit zijn, werd het hoogtijd om mijn doos zakdoeken eens van een kleurrijke doek te voorzien. 

Ik ging aan de slag met een mooi retro stof dat ideaal bij mijn huis past !  
De hoes kan aan 2 kanten gebruikt worden, dus altijd wat afwisseling en dat is nu iets waar ik heel veel van hou.  Dus kan ik best nog wat hoezen maken , zodat er ook op elke kamer een zakdoekendoos staat in aangepaste stof !! 










Uit het boek zo geknipt  , van Sanne en Riet, haalde ik dit mooie patroon !!!

2 opmerkingen:

veeeeertje zei

Dees is kei grappig, gister schreef ik ook een blogbericht maar dan met de titel: snotterdesnot. We hebben er duidelijk allemaal last van ;-)

Unknown zei

Ja inderdaad .. snottertijd alom...
Dus bekleden die dozen dat is de boodschap nu hé ... laat ons hopen dat snotteren dan wat leuker wordt!!!