dinsdag 12 februari 2013

Een probeersel .... leuk voor in de boekentas en op de schoolbank !!!



Mijn dochter lief had graag een nieuwe pennenzak.. een leuke en het liefst waar ook haar geo-driehoek in kan. Hier ging ik dan maar mee aan de slag. Uit mijn kast haalde ik het uilenstof dat ik ooit speciaal voor haar aankocht. Een leuk binnenstof kiezen en ik ging aan de slag. 









Is nog voor verbetering vatbaar .. en nu zie ik ook wat er nog moet veranderen ... maar het model vind ik wel leuk en zal ik zeker nog opnieuw maken. 
In ieder geval het begin van haar boekentas vulsel is gemaakt ... volgen nog een zakje voor haar rekenmachine, passer ... 

2 opmerkingen:

Marieke zei

Wat heb je dat leuk gemaakt! Ik ontdek net je blog en ga 'm volgen! groetjes, Marieke

Unknown zei

Dat is super leuk .. welkom op mijn blog !!! En bedankt voor je compliment !!