maandag 11 februari 2013

Prikborden ..

... recycleren van verschillende jeansbroeken ... 
             

Voor de kamer van mijn dochter wou ik eens iets heel speciaals, origineels maken. Daar ik graag met jeans werk en het liefst van alles jeansbroeken recycleer, ging ik op zoek naar verschillende broeken .. grote, kleine, donkere; lichte, ... broeken. Ik deed eerst overal de broekzakken vanaf  en ging dan aan de slag met een stuk hout van 60 x 40 . Het denkwerk kon verder beginnen , want hoe maak je die zakken nu vast om er voor te zorgen dan je zoveel mogelijk opbergruimte hebt. De zakken maakte ik vast op 2 delen van de broekspijpen en daarna pinde ik het geheel vast op de vezelplaat . Het resultaat vind ik ronduit verbluffend. Jammer dat dit mooi prikbord niet in mijn naai- atelier kan hangen !!! 


Verder maakte ik ook nog een  leuk prikbord zodat ook haar foto's een plaats krijgen in haar kamer !!!! 
                                     

Daar ik nog wat stof over had .. maakte ik nog wat round bottom storage cases !!! 


Om het gat in mijn muur op een leuke manier weg te werken , maakte ik ook nog een prikbord om mijn living op een originele op te fleuren . Nu mijn handige papa nog eens aanspreken om het samen met me op te hangen. Op mijn to do lijst zet ik wel het maken van wat kussens in hetzelfde stof !!! 

Geen opmerkingen: