zondag 24 maart 2013

The Katyboston Bag

Een setje voor Lienemien !!!
Mijn dochter had ook eens graag een leuke tas gehad, zo voor vanalles en nog wat in te steken." Misschien mijn muziekboeken of prulletjes voor als ik naar mijn papa ga ... of ... "
Samen stofjes kiezen is super plezant .. 
en dit weekend ging ik dan aan de slag .. Lienemien is bij haar papa dus laat de verrassing straks groot zijn als er een hertig setje op haar ligt te wachten ! 
The Katieboston bag te vinden bij ithinksew , 
en een aangepaste roxannabag !!!













4 opmerkingen:

Unknown zei

Heel mooi! Hier zou ik ook blij mee zijn ;-)

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Unknown zei

Lienemien was aangenaam verrast toen ze thuis kwam. Ik had eerlijk gezegd een klein beetje gehoopt dat ik hem zelf kon houden , maar nope ... ik mag mezelf een nieuwe maken ... in het appeltjes stof dan hé ;-)

Jace did it zei

Super mooi! Waw, me jealous :-)))