donderdag 7 maart 2013

Een Kodak tasje ...

A padded camera Pouch 
Vol goede moed begin ik deze namiddag aan een nieuwe uitdaging. 
De padded Camera Pouch naar voorbeeld van michellepatterns
Op het eerste zicht niet zo moeilijk als je alle Engelse termen goed kan vertalen. 
Een nesteloog er in plaatsen klonk niet direct als muziek in mijn oren.... en wat blijkt achteraf ook helemaal niet voor mijn duim. Enkel hamerslagen verder zit ik met een blauwe top van mijn duim... aiaiai... 
maar gelukkig doet dat niets af van het resultaat . 
Ik ben mega blij met mijn nieuw maaksel... leuk en handig tasje dat ik in dit geval zal gebruiken voor mijn camera, maar ik zie zo al vele andere doeleinden voor dit leuke handige zakje. Dus ja er zullen er hier zeker nog van volgen.... hopelijk dan zonder blauwe duim! ;-) 







2 opmerkingen:

Jace did it zei

Ohhhhh, dit stond ook nog op mijn lijstje, ik ging daar zelf een patroon van tekenen, goed te weten dat ik dat nu niet meer hoef te doen :-)))
Een zéééér geslaagd project!!!

Unknown zei

Dank je wel An.
Ik ga er zeker ook nog zo maken, leuk om te doen en best een handig zakje. Ik ga alleen iemand anders de ogen er in laten kloppen of me een tang kopen om het te doen. Ik heb al ideeën om dit beter te kunnen doen.
groetjes
bie