zondag 15 december 2013

De laatste loodjes ... en huppa helemaal klaar !

Hoewel morgen leg ik hier en daar nog een laatste hand aan .. 
misschien maak ik nog wel iets nieuws..
maar de voorlopige stand van zaken ... 
ik ben klaar !!! 

een klein overzicht ... 

Gepersonaliseerde cadeautjes ... check 


Sluikreclame door mijn dikke vriendin ... check 


Labels aan de koffers ... check 


Koffie om goed warm te blijven ... check 



Een warme muts .. check 


knuffelzachte dekens 





En alles staat bijna klaar ... 




En nu lekker slapen ... 


om morgen fris (?) en monter mijn marktje te doen .. 
heb er mega veel zin in ! 

6 opmerkingen:

~ Sabrina ~ zei

Ziet er prachtig uit! Het is dat ik te ver weg woon, dat weet je, anders had ik écht even langs gekomen!

Heel veel plezier morgen! Voor nu, slaap lekker x
Mai

Unknown zei

dank je wel.. hopelijk komt er toch eens ooit een gelegenheid om elkaar te ontmoeten .
Slaap lekker en nogmaal heel hartelijk bedankt !
xx

Juffertje in het Groen zei

Dat moet wel een succesvolle verkoop worden met zoveel moois! Veel plezier en warmte gewenst!

Elke zei

veel succes met de verkoop!

Vlinderknoopje zei

Laat zeker weten hoe het geweest is!

Alhoewel ik zeker ben dat je heel veel zal verkopen!
x

Unknown zei

Heeeeeeel veeeeeel plezier vandaaag!
Dat ziet er super goed en prachtig uit!
Ben benieuwd hoe het was!
Liefs Danielle