zaterdag 28 december 2013

Biefrul op blog blinddate met Debora Sluijs van Toertjes & Pateekes

Na al heel wat chatten op pc werd er een heerlijk blinddate georganiseerd 
in de thuishaven van Debora,Toertjes&Pateekes Antwerpen. 
Met het treintje er naar toe , 
en daar stond ze dan te wachten .. 



(btw we vinden dat we beide niet goed staan op deze foto , dus sorry dat ik hem toch even deel ) 

Spannend hé .. 
het ijs werd al snel gebroken en de gelijkgezinde 
trokken een dagje samen op. 

Enkele stoffen winkels konden zeker niet ontbreken .. 
en na eens lekker gegeten te hebben 
bezochten we wat zalig steegjes met dito shopkes ... 



Debora bracht een hele boel leuke dingen voor me mee .. een zalig stofje waar ik ooit voor in rij stond achter haar ... zalige knopen een super mooie zelfgemaakte cirkelsjaal en een mega lief kaartje. Debora je cadeau volgt nog he ! 




Het was een zalige dag ... die ik zeker snel nog eens wil over doen ... 


5 opmerkingen:

Juffra Toertjes zei

Ook voor mij was het een supergezellige dag, SUPERBEDANKT!!!

En wat een leuke fotocollages hebt ge gemaakt, gelukkig was uw camerabatterij nog vol genoeg zodat ik hier kan komen nagenieten van onze fantastische dag!
:)

Querida zei

Super!! Dat zal wel een heeeel gezellig dagje geweest zijn!! x

Zaanse Zolder zei

Via Debora even klikkerdeklik en zie hier een hele fotoreportage van jullie dagje samen. Helemaal leuk! Debora heeft een prachtige sjaal voor je gemaakt en als liefhebber van retro en vintage stofjes (altijd op zoek bij de kringloop) kan ik niet anders zeggen dan... wauwie! Mooie stoffenbuit ook.
Als ik hier dan toch ben, blijf ik gelijk even plakken hè. Groetjes van Sylvia, vanaf de Zaanse Zolder

Alexandra zei

Wat een gezellige dag hebben jullie gehad zo te zien en die winkels wauw, als ik naar Antwerpen ga stuur ik nog eens een berichtje waar dat ik die mooie winkels kan vinden zeg, en dat cadeau staat je helemaal goed die mooie retro shawl ;)

Liefs Alexandra

Vlinderknoopje zei

Hoe fijn... superleuk!