woensdag 2 juli 2014

Een zalig tasje met een zalig stofje!

Een hele eer als ze je vragen een patroon uit te testen. 
Ook als je daarop zegt , ik wil het wel doen , 
maar het zal langzaam gaan , 
omdat de nek nog niet helemaal mee wil. 
Maar nee geen probleem. 
Hun doel zien wat ik met hun patroon deed , 
en welke stoffencombinatie 
 ik hier voor zou gebruiken ... 

Na een weekje langzaam knippen en af en toe wat naaien , 
is dit het resultaat . 
The Dorian Messenger bag van Swoon! met hier en daar al wat dingen aangepast 
aan het Biefrul formaat! 


Ik mag dan misschien ( helaas) nog niet gaan werken , 
mijn nieuwe werktas is bij deze alvast klaar ! 


5 opmerkingen:

Mieke Jansen zei

Prachtig! Weer een topper van een patroon, en geweldige stofkeuze!

Juffertje in het Groen zei

Dat heb jij weer heel knap gedaan!

128 zei

Naais!

Mumendemiekes zei

veel beterschap en mmmm die zou ik ook willen hebben!

Ennelaaiz Balconie zei

Dag Bie, wat gebruik jij om je tas mooi recht op te laten staan. Ik heb een mooie bedrukte jeans gekocht. Het is niet echt mijn bedoeling dat mijn tussenlaag dik is, maar ik zou wel graag hebben dat mijn tas recht blijft staan...

Tips zijn welkom!

Ps, wat is de jouwe, weer mooi geworden!