woensdag 2 april 2014

The two faces handbag ... SUMMERTIME !

Mijn nieuwe maatje voor de volgende tijd. 
Een stofje dat ik altijd al super mooi vond, 
nergens meer vond en dan plots 
out of the blue , 
mijn stofje...

en daar lag een al een hele tijd in mijn kast, 
dan op de strijkplank. 
Daar liggen stofjes altijd klaar als ik er wel iets mee wil maken 
maar het nog niet helemaal zie. 

En vandaag kreeg ik plots het Eureka gevoel 
en kon ik eindelijk beginnen knippen... 

een voorzijde, 
en terwijl ik bezig ben heb ik altijd zoiets van oké zo en zo en zo en zo. 
Meestal weet ik dat op voorhand niet echt ... 
Een paar basis ideetjes zijn altijd wel aanwezig, 
gaande weg komen daar ideetjes bij en huppa...

mijn nieuwe maat ... 
ben er helemaal blij mee ! 




6 opmerkingen:

Onar Originals zei

Echt een hele mooie, vrolijke 'maat' om mee te nemen! Allee huppetee, nu nog vertrekken! :)

Stannel zei

Mag ik ook vriendjes zijn? Past goed samen, de kleurtjes!

greetje-creatiefje zei

Wat is ze mooi geworden!

Angel Trendy Fashion zei

Weer een hele mooie tas.Vul jij ze op voor op de foto of is dat hele stevige vlieseline dat jij gebruikt.de mijne is blijkbaar niet zo stevig

Unknown zei

Ik vul ze niet op. Ze blijven meestal netjes staan !

Anoniem zei

Super knap, geef je ook workshops om deze tas te maken?