dinsdag 11 februari 2014

It takes two ... Just me and you!





Al weken speelde ik met het idee een nieuw soort tas te maken. 
De vorm was voor mij al snel heel erg duidelijk. 
Dus na m ik papier en potlood ter handen en begon ik wat verder te schetsen. 
Google stond steevast open zodat ik ook hier en daar wat inspiratie kon opdoen. 
En plots komt daar dan een patroon te voorschijn wat erg kort leunt aan het idee dat reeds op papier stond. 
Ter goeder trouw koop je dan dat patroon, omdat het zo hoort. En ik hoop dan mensen ook zo met mijn patronen, ideeën omspringen. 
Soit om een lang verhaal kort te maken, 
legde ik de 2 ideeën naast mekaar en liet ze samensmelten 
tot een BieSwoon tas.
 Hier en daar ga ik zeker nog wat aanpassingen doen , 
maar als start kan deze zeker tellen. 


 
Zoals het Biefrul toekomt ... 
It always takes two 
van de mini versie. 


5 opmerkingen:

Sarah Isebaert zei

iedere keer weer ben ik verbaasd over de mooie dingen die jij maakt! prachtig gewoon!

miekemoeche zei

Ongelooflijk mooi!

Juffertje in het Groen zei

Jij hebt echt een neus om stofjes te combineren!

Unknown zei

Dank je wel dames voor de leuke reacties !

Elfi zei

Prachtige tas, superleuke kleuren.