woensdag 4 december 2013

Inge Snuffel Handmate meets Biefrul

De sneeuwpop ontmoet het Koffertje. 

Enkele weken geleden won ik de give -away bij Inge Snuffel. 
Mijn geluk kon niet op. Want ik ben een mega grote fan haar en haar knuffels . 
Elke dag hoopvol naar mijn brievenbus lopen 
werd een feit .. 
en gisteren was het dan zo ver .. een patroon de sneeuwman keek me lachend aan.. 
en al snel was ik aan het knippen .. 
Inge zorgde voor een stapeltje geweldige stoffen en
gaande weg groeide het idee om voor de sneeuwman 
een koffer te maken... zuinig met het stof om springen was de boodschap...

Het resultaat vind ik vooral heel erg schattig .. 
Mijn honger naar het boek van ingesnuffel en mamarina
is alleen nog maar gegroeid . 
Dames, ik wil alvast een gesigneerd exemplaar ! 














3 opmerkingen:

miekemoeche zei

Wauw, té gek!
volgende boek: Biefrul en Ige Snuffel!
Aan mij hebben jullie alvast een klant!!!!
mooi, mooi!
ik zou best ook wel eens een koffertje willen maken. Geef je het patroon vrij?

een fan

Unknown zei

Super sweet!
Wat mooi!
Liefs Danielle
ahappymess.blogspot.nl

ousma zei

Schuun. En in het echt weer nog mooier dan op foto. Goed gedaan!