zondag 10 februari 2013

Grote tas ...

Mijn zus vroeg me laatst of ik geen grote tas kon maken voor als ze ging sporten... ( yoga, sauna , ... )
... er zou veel materiaal in haar tas moeten kunnen ... badjas .. handdoek ... badslippers... douche materiaal ... en een toiletzak....
... Misschien kon ik het toiletzakje ook wel maken ...

                                            Na enig denk en opzoek werk is dit het resultaat ...
                                                  ... zus ik hoop dat je er blij mee bent ...


       Voor de tas gebruikte ik het voorbeeld van     bymiek.blogspot.be








                                      Toiletzak is gemaakt naar voorbeeld van sewtogether.com




                      Als toemaatje probeerde ik nog een beursje te maken voor de tampons in te steken.
                                Deze is zeker nog aan verbetering toe ... maar je moet ergens starten hé !



Geen opmerkingen: