dinsdag 25 maart 2014

Biefrul for Soft Cactus!

En toen zag ik overal super leuke stofjes verschijnen van naomisluijs
Nu ik kan het niet onder stoelen of banken steken, 
maar het zijn stofjes waar ik helemaal vrolijk van wordt. 
Een lichter voorkeur bij mij gaat uit naar de groene en bruine collectie, 
maar dat is ook allang geen geheim meer. Het zijn nu éénmaal mijn kleurtjes! 
En als je dan het stofjes ter handen neemt, dan voel je een super zacht stofje,
overgoten van kwaliteit; lekker breed en surplus zalig om te strijken ( en laat dat nu hetgeen zijn wat niet op mijn favoriete lijst staat, strijken pfff) 
En dan zet je je schaar in het stofje en voel je dat deze vlotjes glijdt naar de andere kant. 
Jawel het zijn stofjes op u tegen te zeggen. 
Wat een eer om ze te mogen testen ... 
en het kan niet anders als een tas worden hé ! 

Een kleinere tas maar heel GROOT in zijn soort! 
Thanks  naomisluijs  om het te mogen testen, 
ik kijk alvast naar half april als deze stofjes op de markt komen ! 



7 opmerkingen:

Happy in red zei

Het is een schitterende stof! Ik ben benieuwd waar deze verkocht gaat worden. Ik vroeg me trouwens ook af of jij misschien ook patronen verkoopt? (Vanuit NL is het best ver om naar een workshop te komen, namelijk).
Groetjes,
Esther.

Mieke Jansen zei

Schitterende match, stof en tas!

Nicole Claudia zei

Dat is een schitterende tas geworden van prachtige stofjes!!

Groetjes, Collie

Juffertje in het Groen zei

Een prachtige tas! Jij blijft pareltjes vanonder je machientje vandaan toveren.

vee zei

volgens mij gaat alle stof al op zijn tegen half april....

Timemimi 當代迷你倉 zei

價錢表葵涌儲存庫虛擬葵涌商務中心idc虛擬主機免費伺服器中國租賃筲箕灣儲物倉網頁中國查詢

Madame Crea zei

Dag Bie, werkte je met Decovil Light ter versteviging van deze tas? Evy