donderdag 5 september 2013

Crash-dieet... van maatje 48 naar 38 in een paar uur !!

Of van retro bomma schort naar trendy hippe jurk.
Enkele dagen geleden kocht ik deze prachtige schort , 
in eerste instantie om er een leuke koffer van de maken , 
want dit stofje, deze kleuren , 
ja helemaal mijn ding. 

Maar eens ik de schort aangedaan had en het zalige 
stofje om mijn lijf voelde , 
kon het niet anders als enkele maten kleiner gemaakt worden...

Ben super blij met het resultaat ! 




















Foto's van voor de feiten .. 


de achterkant 


De voorkant .. 







Me so happy ! 



3 opmerkingen:

Jos van KloskaCreAtief! zei

Doe mijn ook zo'n dieet, haha!

vee zei

Ah die eerste foto s waren nog van vooooooor
Ik,dacht echt van : oei, vindt die dat echt waauw ????
Het uiteindelijke resultaat is wel heel tof !

Unknown zei

HayHay!
Wat een super dieet ;-)
Dat heb je mooi gedaan, de jurk is super leuk geworden!
Heerlijk zo'n retro schort :-)
Liefs Danielle (DivaDaan)
divadaan.blogspot.nl